Tuesday, May 26, 2009

Patch-dog // Kutyaforma folt

15 comments:

Anonymous said...

cukiii

franhilz said...

he, a nice guy!

Frazon Zsófi said...

:DDD

Pető Kata said...

Kedves Irisz!
Napok óta gyönyörködöm műveidben!
Csodálatosak.
Két bejegyzésedhez is írtam néhány rímet.
Nagyon szépen kérem, engedd meg, hogy blogbarátaimnak kitegyem a két képet, amikhez írtam!!!!!
A blogomban az lenne a bejegyzés címe: Agócs Irisz "megihletett"...
Szeretettel:Katónéni

Angelico said...

A véletlen műve, vagy a tied? :)

Véletlenül kirajzolódík egy kutya alakú tócsa a papíron, aztán már "csak" csőtollal (vagy mással?) ki kell húzni.

Unknown said...

Irisz, Love the Patch Dog. Please stop by my blog when you can. I have an award for you!

Vacskamati said...

Bááánatosan bájos.. :D

kata said...

ez nagyon jóóóó!

irisz said...

Thanks a lot!

Kedves Katónéni van egy bejegyzésem, ami arról szól, hogy milyen formában használhatóak máshol a képeim. Úgy sejtem, hogy ez megengedi a tervezett megjelenítést, de kérlek olvasd el, és az alapján működhet a dolog. :)
http://artistahowto.blogspot.com/2009/02/how-to-use-copyrighted-picture.html

Ezt a kutyát nem én festettem, hanem létrejött a papíron egy kutyaalakú folt, amikor színt kevertem. Nekem már csak annyi dolgom volt, hogy fapáccal kihúztam, h. mindenki jól láthassa. Kicsit hasonló gyakorlat mint a felhőlesés. :)

Köszi Kata!!

Frazon Zsófi said...

majd még én is idomítom otthon az étolajas üveget, hogy kutyaalakú foltot hagyjon az abroszon! ha már!
:)

Pető Kata said...

Nagyon köszönöm!
Elolvastam a bejegyzést, teljesen jogos,amit ott leírtál.
Szeretettel:Katónéni

Angelico said...

Zsófi,... úgy tűnik, hogy a csészealjak tanítgatásával érdemes kezdeni: http://bp3.blogger.com/_CLfPAuJpeqo/RwnwYdZjFYI/AAAAAAAABII/s7QgKUhhB4w/s1600-h/coffebirds.jpg

vica said...

jól látom, hogy hajnal három után osztottad meg velünK? eszméletlen vagy :) mint a rajzaid! :)

Art Fan Ako said...

Did you make a shape of dog out of the brown spot? or the other way around? Either way, clever!

irisz said...

I did the dog out of the spot, or the spot made itself to be a dog :) I just did the outlines.