Monday, March 30, 2009

vacant possession // lakás keresés

8 comments:

Andrea said...

Hát, ekkora pocakkal nem is olyan egyszerű a dolog... Talán érdemes volna egy hirdetést feladni az Expresszben! :)

Frazon Zsófi said...

öööö, tudom, hogy béna vagyok, meg vak is: ez csiga? vagy egér?

Anonymous said...

szerintem csíkos hátú bogár
(m)

irisz said...

... szerintem is :)

Kóczi Csilla said...

Egy remete bogár számára egészen helyre kis kuckónak ígérkezik. De lehet, hogy későn jött a kis potrohos és már valaki belakta?
Nagyon tetszik a blogod, Írisz!

Andrea said...

Nem lehet, hogy ez egy krumplibogár? Nekem rögtön az jutott eszembe róla.

costanza said...

speriamo che la scarpa non puzzi!!!

Kata Mester said...

Ez nagyon édi!

Egyszer volt egy roborovszki hörcsögöm, amelyik elszökött a lakásban és az egyik cipőmbe költözött bele (vagyis csak szeretett volna), de szerencsére még időben észrevettem és nem rágta szét.